Revolucija radialnih pnevmatik v gradbeništvu

revolucija_radialnih_pnevmatik_v_gradbenistvu

Gradbeništvo je ena izmed industrij, ki je utrpela največjo škodo v času recesije. Razmere se izboljšujejo, pojavljajo pa se naraščajoči stroški dela in potreba po zaposlovanju. To pomeni, da morajo gradbena podjetja gospodarno porabiti vsak evro, da bi ostala dobičkonosna. Poleg tega lahko podjetja naletijo na pomanjkanje usposobljene delovne sile, zagotoviti morajo namreč največji izkoristek od najboljših zaposlenih. Vsi ti dejavniki vodijo v hitro sprejetje radialnih pnevmatik, saj te omogočajo zmanjšanje izpadov in nudijo največji izkoristek.

Z izjemo opreme, predstavljajo pnevmatike in gorivo največji strošek. Ker radialne pnevmatike stanejo manj skozi svojo celotno življenjsko dobo, so postale privlačna opcija za gradbenike, ki želijo prednost pred konkurenco. Kar daje radialni pnevmatiki prednost pred diagonalno je njena konstrukcija. Radialne pnevmatike so bolj fleksibilne, kar jim omogoča večji in bolj pravokoten odtis, hkrati pa ima odlične lastnosti tudi pod velikim bremenom. Lastnosti radialnih pnevmatik omogočajo boljše trenje, manjši kotalni upor in nižje segrevanje ter nižjo porabo goriva. Zaradi bolj enakomernega odtisa, v primerjavi z diagonalno pnevmatiko, je omogočena manjša zdrsljivost in enakomerna obraba, kar podaljšuje življenjsko dobo pnevmatike.

Radialne pnevmatike predstavljajo prednost tudi za same operaterje opreme. Ker se lahko uporabljajo pri nižjem polnilnem tlaku, so manj nagnjene k odbojem, kar vodi k večji natančnosti in učinkovitosti opreme. Hkrati, zaradi manjšega segrevanja, omogočajo vožnjo pri večjih hitrostih in hitrejše opravljanja dela za operaterje. Radialke nudijo bolj udobno vožnjo, kar pomaga pri preprečevanju utrujenosti operaterja. Nekateri bi morda zgolj skomignili ob omembi udobnosti operaterja stroja, vendar je potrebno razumeti, da tudi to prispeva k boljši produktivnosti.

Kljub vsem prednostim radialnih pnevmatik, so za določene aplikacije še vedno zelo primerne diagonalne. Najbolj pri nizko-hitrostnem delu z visoko možnostjo predrtja stranske stene.

revolucija_radialnih_pnevmatik_v_gradbenistvu